johannaaaweestberg

Direktlänk till inlägg 1 juli 2013

#sommaryeaah♥♥

Av Johanna Westberg - 1 juli 2013 19:08

Hej hej    asså handen som vinkar slår ju säg själv i huvudet xD  


inte bloggat på länge för har tyvärr inte haft tid. Men nu ska jag förslka kunna blogga så mycket jag kan. nu kommer den nya uppdateringen eller vad man nu kan säga   

 

just nu lyssnar jag på miley cyrus , hon är sjukt bra tycker jag & så gillar jag taylor swift såklart massa andra också men ja. Idag har jag mest tagit det lungt och så är det också första Juli idag också , typ bara 37 dagar kvar tills jag fyller år yeeahh & imorgon ska jag till furuvik , och nästa vecka ska jag typ till grönalund♥ ska också bli sjukt! kul.

vet inte vad jag ska skriva om nudå lalallalalalaalalalalalalala..tråkig i knoow

ahha hah nej & men asså nu på bloggplatsen kan man typ använda hashtaggar som typ #sommar #cool osv (:

märkte det nyss för det står : 

Tips! Nu kan du använda hashtaggar som t ex #oufit #sommar o.s.v när du bloggar!

men jaja det var typ allt kom ihåg att kolla in mig på instagram också och följa mig där namn - johannaaawestberg 

hejdåå :* ♥♥

          

    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Westberg - 15 september 2013 20:50

Tyvärr så kommer jag inte blogga mer här men läs min nya blogg ist , johannawestbeerg.bloggplatsen.se ...

-

Av Johanna Westberg - 14 september 2013 15:20


Sitter just nu och åker buss till Gottsunda , för har vart på ridningen så aa sen när jag är hemma ska jag duscha sen fixa mig och så ska vi fira Mathias , min typ halv bror så aa annars är det ju kulturnatten idag som jag ville gå på men hinner inte...

Av Johanna Westberg - 13 september 2013 21:14


Av Johanna Westberg - 13 september 2013 16:43

Hejj , sitter i sängen med datan i knäna och snart ta jag ta bussen till pappa imorgon på ridnigen börjar jag i en ny ridgrupp det ska bli sjukt kul! hoppas jag , men det är typ bara 4 / 5 styckna i den gruppen så det var inte så många men aa ;) ...

Presentation


Hej jag älskar hästar & och att fotografera , och såklart att rida , jag rider en gång i veckan , och här kommer du hitta massa bilder när jag rider , är med mina kompisar och babblar och massa mer , hoppas du gillar min blogg -

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards