johannaaaweestberg

Alla inlägg under augusti 2013

Av Johanna Westberg - 24 augusti 2013 23:40

Red fina wakainya idag , det gick väl bra galopperade , och lite annat sen så imorn ska jag med mamma en snabbis på stan & köpa nya gympaskor till idrotten i skolan :--)

Av Johanna Westberg - 24 augusti 2013 11:58

Heej bloggisen !
Nu sitter jag och väntar på bussen till stan sen ta bussen till tidningen med mamma , läääängtar haha hoppas jag får ha Gangzter som förra gången (:
Förra gången galopperade vi och hade lite små hinder osv det ska bli kul och rida idag & men hoppas vi rider ute för det är super fint väder så aa :---)

Av Johanna Westberg - 21 augusti 2013 13:33

Heej bloggisen ännu en dag hemma från skolan :// & men imorgon ska jag till skolan men när mamma kom hem efter hon hade vart på affären , och handlat mat så hade hon köpt 2 nya nagellack till mig , tack mamiii haha ett silver färgar & ett hel vitt
Bilder på nagellacken här nedanför!

Av Johanna Westberg - 20 augusti 2013 22:21

Säger bara godnatt världen , skola imorgon oskxdjixjdidixbdkxbjj triiiist


Mitt hår ser gult ut fast det e inte de , det var bara någon effekt

Av Johanna Westberg - 20 augusti 2013 15:40

Heejj nu sitter jag i soffan och myser ner mig under mitt täcke , är sjuk så var inte i skolan idag får se om jag är bättre imorgon
Men kram kram !

Av Johanna Westberg - 15 augusti 2013 21:56


 

                                                   Förlåt för dålig uppdatering , IM BACK



Heej , nu sitter jag här i sängen och myser idag har jag vart ute i fin fin vädret , solat lite men blir typ ändå inte brun :--( 

också har jag vart med Nyima för typ en timme sen eller nåt sånt , imorgon ska jag till pappa och på Lördag är det ridning igen :--) börjat i en ny grupp kanske sa det förra gången? hahha men jaja snart så börjar skolan , på Måndag neej asså orkar inte deeen ahhaha & och vintern åh va trist det kommer bli skulle egentligen velat att det bara kunde vara sommar hela tiden det skulle vara toppen! haha (:




Av Johanna Westberg - 8 augusti 2013 22:09

Heej , nu sitter jag inne i köket har inte ätit så ska äta nu & ska äta köttfärs och paprika till & lite smält ost över det sen morötter och taco chips , och någon ost sås som man kan doppa chipsen i & och varm Oboy till & jag har nyss vart ute typ i spöregnet eller ha duschat tvättat bort sminket å sånt , asså jag var med min grannar och körde kurra gömma med dunk vi var typ 6/7 stykna så det var super kul

Presentation


Hej jag älskar hästar & och att fotografera , och såklart att rida , jag rider en gång i veckan , och här kommer du hitta massa bilder när jag rider , är med mina kompisar och babblar och massa mer , hoppas du gillar min blogg -

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards