johannaaaweestberg

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Johanna Westberg - 19 juli 2013 15:36

Nu sitter jag här i soffan , hos mina låsstas kusiner bloggar från deras dator så & förlåt för dålig uppdatering men mem & Igår var jag och bada och så på kvällen såg jag på en film , filmen som jag såg heter Flicka sjukt bra film (:

Och idag ska jag kanske lägga mig ute och sola på gräsmattan eller inte haha nej men det är super fult väder alledels molnigt och det har regnat lite fast det är ändå varmt ute & Och nu lyssnar jag på musik för det fanns någon musik i datan på iTunes men den var inte super bra.. Bara några låtar var helt okej haha om typ I cry - Flo rida och några Låtar med Cascada.

Funderar om jag ska sätta på Youtube ist och lyssna där , men ja bara det är någon bra musik (:


Presentation


Hej jag älskar hästar & och att fotografera , och såklart att rida , jag rider en gång i veckan , och här kommer du hitta massa bilder när jag rider , är med mina kompisar och babblar och massa mer , hoppas du gillar min blogg -

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards