johannaaaweestberg

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Johanna Westberg - 17 juli 2013 02:19

Idag var jag med en som heter Ebba , vi gick typ runt och såg massa människor haah & jo men sen typ fotade vi med hons pappas systemkamera & och så imorgon ska jag bort till några jag känner och så ska vi sova där :) & och nu typ har jag trågikt , nej men men gör typ ingenting bara sitter i sängen skriver detta inlägget kikar lite med Ebba , och ni måste ta och följa Ebba på isntagram där heter hon - ebbiiiizzz och jag heter - johannaaawestberg där så följ oss , och aa nu lyssnar jag på musik lyssnar på We Can't Stop - Miley Cyrus ♥ Älskar den Låten inte för jag ÄLSKAAAR Miley men men , älskar den låten iallafall :) & om ni undrar varför jag bloggar så sent är det för jag typ har inget att göra och så kan jag inte sova så ja varför inte blogga hahah & men nu lyssnar jag på Listen to your heart - Roxette :) också super braa låt !

Listen to your heart lallallaa

INSTAGARM FACEBOOK ALLT SÅNT

Juste på tal om instagram älskar jag det men , folk får grymt mycket hat på sna siodr som ask / isntagram / facebook och allt sånt man ser ju typ sånt varje dag allafall jag & tycker sjukt synd om alla som blir mobbade på såna sidor! men det som är roligt med instagram & facebook och allt sånt är ju att man typ hmm hur ska jag förklara men det är typ roligt att se på bilder å sånt när folk lägger upp det , och ask är ju också egentligen grymt kul ! typ och svara på frgåor det tycker jag iallfall är kul , men där kan man ju också få super mycket internet hat asså jag vet att det är svårt att inte ta åt sig men , iafall om du nu fått hat typ om någon har skrivit såhär till dig : ful bicth gå och dö!

tillexempel asså du ska inte bry dig för folk som skriver så till dig är enormt avundsjuka på ditt utseende dom vill trycka ner dig så jag säger bara : BE STRONG! så klarar du det! 

och facebook hur ska jag förklara det då det är ju också kul och se vad folk lägger upp & och chatta med sina vänner & men där kan ju också kommentera folks bilder dumt som typ : va ful du är och sånt..


FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM - JOHANNAAAWESTBERG


Presentation


Hej jag älskar hästar & och att fotografera , och såklart att rida , jag rider en gång i veckan , och här kommer du hitta massa bilder när jag rider , är med mina kompisar och babblar och massa mer , hoppas du gillar min blogg -

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards